fredag 12. september 2014

Tå ring for eller i mot?

Har blitt kontaktet av en del produsenter for tå ringer etter at jeg startet opp denne bloggen :)
som lurer på "Hvorfor skriver du ikke mer om tå ringer i bloggen din?" Svaret er rett og slett at jeg har hatt fryktelig mye å gjøre den siste tiden. Men har alltid hatt lyst til å teste tå ring om det er noe for meg. Slik jeg ser det er ulempen at den kan forhindre blod omløpet i de små tærne og virke forstyrrende på helhets inntrykket til foten som helhet. Fordelene er mange, for det første ser det stilig ut, litt sånn "Hei, her har du meg, en litt rå, uavhengig tå som gjør ting på min måte" osv. I tillegg kan en tå ring kanskje vekke litt oppmerksomhet hos de andre tærne. Noe for deg, høyre Storetå?
En kulhetsprosent på 110% ???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar